Popular Posts

Saturday, June 16, 2012

Istana Tengah Tasik..Awesome!



                     Wahhhh....aku ternganga sesaat dua tengok istana mewah nie kat tengah2 tasik...bukan calang-calang orang boleh miliki istana macam nie...istana yang cun meletop da bomb nie terletak kat Florida...pemiliknya seorang arkitek,Sieger Suarez..alahai bertuahnya badan ...tapi tak berjiran ngan orang la...berjiran ngan ikan..kosong je aku tengok kelilingnya...kalau ada sepasang dolphin yang lompat2 dalam tasik tu lagi syiokk wooo...haha..berangan je lebih aku nie!macam la istana nie haku yang punya...hehehe~=D












                          Sekali tengok macam round-bottom flask pon ade gak...sangat unik!ada satu istana mewah kat dalam hutan...hah,kat mana tu?siapa pulak pemiliknya..?dulu aku selalu lalu jalan Jenderam Hilir nak ke sekolah kat area bangi..kalau lalu situ,hati aku mesti tertanya2 siapala pemilik istana dalam hutan(lepas flyover salak tinggi)...sampai sekarang pon aku masih tak tahu ..pak cik google tak dapat membantu untuk aku korek maklumat c pemilik istana tu..dari tepi jalan just boleh nampak istana tu melalui celah2 rimbunan pokok je...tu dulu la...sekarang nie rasanya boleh nampak ngan jelas kot dari tepi jalan...tapi aku tak nampak pulak laluan masok ke istana tu dari tepi jalan...seriously memang cantik..cuma tak leh tanding istana milik mat salleh nie la.. 

No comments:

Post a Comment