Popular Posts

Sunday, March 4, 2012

Drama Sehangat Asmara



Seriously aku tak sangka my hero,ady putra bakal memegang watak ZAINAL  ARIEF!!hahaha….dulu aku pernah post mengenai beberapa novel yang akan diadaptasi ke layar skrin..pada mulanya yang aku tahu novel sehangat asmara tak ada dalam list untuk  divisualkan..frust gak la..so aku just imagine kalau adi putra yang bawak watak Nal..then baru-baru ini dikhabarkan sehangat asmara bakal menemui peminat setianya  di kaca televisyen!bessstttt!^ ^  

Dan apa yang aku bayangkan menjadi kenyataan apabila si gorgeous Adi Putra dan Rita Rudaini menjadi pendukung watak utama novel feymes ini…


zainal arief yang sentiasa cool





kamilia najwa seksi


kalau tak silap rambut Zainal Arief wavy sikit...errmm tapi janganla misai tebal macam nie ye Nal...kasi trim ok..hehe..ada kumis nipis da boleh buat peminat zainal arief gila bayang melihatnya...wow!

Kay boleh lari kalau tengok Nal macam nie..huhu




bilik kecil ini menjadi saksi cinta agung Kay dan Nal di kota London





Kay hilang punca apabila Nal pergi meninggalkannya tanpa khabar






Sendirian Kay membesarkan Misya tanpa Nal disisi



Nal kembali selepas 9 tahun






Cinta Nal pada Kay tak pernah surut walau dilanda badai.



Aku yakin Rita mampu menjiwai watak Kay sebaik mungkin...kemelut rumah tangga yang melanda Rita seakan-akan mirip ngan cerita cinta antara Kay-Nal...Cinta yang tidak direstui orang tua..namun tiada siapa yang mampu menghalang jodoh yang telah ditentukan-Nya...cinta Kay-Nal kembali bertaut meski ombak tsunami menghempas kuat...moga Rita mendapat sesuatu yang bermakna melalui drama nie...






















































No comments:

Post a Comment