Popular Posts

Sunday, February 17, 2013

Semester Dan Azam Baru

Assalamualaikum w.b.t..

Minggu ini bermulanya semester baru bagi aku dan rakan2 siswa siswi universiti..aku pulang kampus awal semester ni sama seperti semester lepas..ikutkan hati,aduhhhh malassss nak balik awal...kalau tak disebabkan komitmen untuk bengkel debat jangan haraplahh aku nak jejak kan kaki awal..keputusan exam pon aku tahu ketika di kampus..Alhamdulillah aku bersyukur sangat2 dalam kesibukan waktu dengan macam2 program semester lepas tambahan pula dengan masalah jiwa kacau,aku dapat result yang agak memberangsangkan..syukur alhamdulillah..kalau aku pulun
sikit saje lagi effort boleh kot dapat DL..tapi tak apa..bukan rezeki aku..I got what I gave..semester ni kena gila pulun!cewahhh..ayat berkobar bukan main.. :p

Padahal meja study tu hanya hiasan semata sepanjang semester..maafkan aku wahai meja kerana mempersiakan dirimu..

Biasala kan...asal naik sem baru saje semangat mencanak berkobar bukan main..tapi belum sempat mid sem azam tu da melting..dok main saje..walaweeehhh...study week baru terkial-kial nak study..aku da try nak konsisten study dari awal semester macam orang lain..but it doesn't work!baru bukak notes konon bersemangat ni tapi mata da layuuuu....maka,kroohhh krooohhhh Zzzzzzz....bantal dan tilam melambai-lambai menyeru namaku..selamat malam buku,notes~ so memang mimpi je la kan kalau nak dapat DL..haha







No comments:

Post a Comment