Popular Posts

Thursday, November 17, 2011

housekeeping a.k.a MAID

lepas baca novel M.A.I.D aku tersenyum sorang2 teringatkan dunia pekerjaan dulu...hehe...aku pon pernah jadi maid gak macam noorul.. tak boleh di nafikan karya suri ryana nie memang bet la sgt2 ...dia da masuk dalam list novelis terchenta ku!huhuhu..syiok sangat!^_^ novel nie tersangat la laris kalah pisang goreng panas kiah da boom  taw...tapi yang sedehnyer aku tak dapat lagi nak memilikinyer ..sempat bace online je..masuk popular da banyak kali..asal masok je aku teros pergi kaunter..


aku      :kak....stok MAID da sampai ke belum yer?
cashier :belum la dik...novel nie memang susah nak dapat...


eerrkk...adoiiiii...tension tahap cipan bertanduk tiap kali aku dengar jawapan yang sama berulang kali...bila la dirimu boleh kumiliki mr F...ooppzz!ehemm...mr F nie hero MAID ...hehe..style nov nie pon macam ala2 korean drama la..tu yang aku suka sangat..









next time aku akan cerita pengalaman jadi housekeeper kat sebuah hotel/resort satu ketika dulu...=)
very interesting experience!hahaha....








No comments:

Post a Comment