Popular Posts

Saturday, May 18, 2013

Sesi Angan2 : Menanti Detik Konvokesyen

Assalamualaikum w.b t

Tahun ni ramai kengkawan aku yang dah bergelar graduan diploma..tengok depa upload gambar2 time konvo buat hati aku menjerit2..cepatlah hari konvo aku tiba!!

nak juga pakai jubah yang besar2 tu dengan topi ada juntaian... 
( bermulalah sebuah perjalanan angan2 yang indah..........)



 dengan segak penuh gayanye aku berjalan naik stage saat nama aku diumumkan di pentas berprestij sebagai graduan kejuruteraan polimer...1st class ke? #uisshhh hang ni, kot ye pon nak berangan, otak tu jangan merapu kuat sangat..kihkih
 



aku dapat rasakan satu kepuasan bila buku purple tu dah bertukar tangan..rasa nak melompat time tu jugak!hihihi...

ok2 pastu kompem akan ada sesi bergambar kannnnn..siapa orang yang aku akan meluru lepas keluar dewan?kawan2 atau ma ayah?haaaa...pastikanlah langkah itu diatur menuju ma dan ayah..
ma ayah,terima kasih..kejayaan ni hadiah untuk ma ayah..sesi bergambar paling wajib haruslah yang ada background buku2 tu kannn..

haaa..cenggini


pastu time tu aku ada boypren ka tunang ka atau encik suami ka..(errr..overnye angan2..ceettt) kompem2 dorang dia akan datang nak raikan kejayaan aku sekali..hewhew..

sweetnyeeeee..

dan seperti lumrah kebiasaan orang berkonvo yang lain dapat roses ngan teddy bear,aku pon hendak jugakkk!

nak yang niii, a bouquet of pink roses..pehh lisss..


tak lengkap klu pink roses ni tak ada teddy pooh..iolls nak teddy pooh ok..teddy bear da biasa sangat..hehehe..memang demand gile ni..


teddy pooh yang so cute!

last sekali upacara wajib lepas majlis konvo.....jenggg jengggg!!


sesi membaling2 topi ke udara..yiiiihhaaa!!

wahhhh berangan memang seronok..inshaALLAH mudah-mudahan 2 tahun lagi angan2 ni menjadi nyata..
pada akak2 dan abang2 yang picture ada kat blog ni mohon maaf ye sebab jadi penyeri angan2 saya..huhuhu..saya "minta" kat encik google..iolls ni kalau tak berangan idok ler sah..haha..maceh..

aisshh..ni kalau berangan je tapi study nye idok memang tak kemana la..angan2 mat jenin la jawabnye..kang orang lain grad on time aku pulak yang extend..uwaaaa..tak mooo!

3 weeks more to go for final exam!



p/s : nah..ni je ubatnya kalau malas study
                                   ----> 

No comments:

Post a Comment