Popular Posts

Friday, June 14, 2013

Otak Dah Tak Larat..

Assalamualaikum w.b.t

Jammed!
Jammed!
....otak aku jammed..bila nak abeh exam ni...

otak dah  tak larat..dari pagi tadi sampai petang dok mengadap ayat2 "cinta" engineering..la ni mata nak katup pon tak boleh padahal otak dah letih gila..puas bergolek kiri kanan atas bawah kat katil tapi mata, awat la ang degil sangat tak nak katup..kesian la sikit kat tuan ang ni..adoii..
                                              
semester ni la paling cramp jadual final exam aku..dua minggu 7 paper!maunya tercungap-cungap aku nak bernafas..pehh liss la jangan susun jadual macam ni lagi..siyes tak larat mental aku weeyyhh!


4 papers more to go!
nak je aku kol mama cakap macam ni ..
'ma,tak mo jawab exam dah..kepala macam nak pecah..nak balik rumah..' agak2 pe respon ma aku ea..

dis week ma aku rajin kol..hehee..op kos la aku hepi!actually ma dah menyeru2 nama aku suoh balik cepat..rindu katenye..ehemm..ihiks!*terharu
satt ye ma..bagi miera abeh berperang dulu..doakan anakmu di medan perang..huhu..



dik,kita senasib...

abeh exam bukak fesbuk teros nampak post ni dari Himpunan Cerita Lawak..macam tahu2 je duka lara yang aku hadapi..aku rasa admin group ni budak engineering kot..


dulu aku penah terfikir kalau dapat peluang kawen time study memang aku say YESSS!haha..gatal~
tapi.....angan2 tu terkubur terus..memandangkan subjek2 untuk sem depan makin tough,oohoii memang tidak la kann cite bab2 kawen..*cehhh..ayat cover..padahal calon takde..haha..

sem depan tak boleh main2 dah..F.O.K.U.S!! errrkk...pehal aku ni..sem ni pon macam nak tercekik abehkan exam dah gebang pasal sem depan..-_-' 
stop melalut merepek~

time to sleep~
malam sikit bangun nak kena study condom 
errk!jangan salah faham naa...ini hakikat demi masa depan..











No comments:

Post a Comment