Popular Posts

Tuesday, December 6, 2011

Terima Kasih Cinta...






Terima kasih cinta...untuk segalanya...kau berikan lagi kesempatan ini...~ mesti korang pernah dengar kan bait-bait lagu nie?untung bagi yang mendapat kesempatan lagi untuk merasa nikmat cinta,nikmat di sayangi..kita selalu dengar luahan hati cinta seorang perempuan tapi jarang sekali bisikan hati arjuna dapat kita dengari...dalam bercinta tak kira lelaki atau perempuan pasti akan rasa sakit dan peritnya bila kecewa menyentap jiwa...lelaki biasanya tak tunjuk secara umum betapa frustnya dorang bila kecewa bercinta...depan member tunjuk macho setitis air mata pon sukar untuk di lihat di tubir mata..lain pulak dengan perempuan..selalu bila frust, sana sini kawan dia pergi ngadu hati yang lara...hehe..normal la kan..
aku tak pernah frust bercinta lagi..dia yang pertama dan yang terakhir,insyaALLAH. .








tapi aku pernah berdepan dengan orang yang frust menonggeng nie..kelakar pon ade gak..hehe..experience adiq aku sendiri..dia da hampir nak exam spm waktu frust.. balik sekolah saje terus dia dok terperap dalm bilik..biasanya tak macam tu....biasanya dia akan tukar baju then layan sinetron ngan adiq beradik yang lain..tapi kali nie dia berkelakuan pelik..mama panggil banyak kali ajak makan pon dia diam je dalam bilik..langsung tak bersahut sepatah..kitorang fikir kejap la tu ..agaknya gadoh2 manja ngan awek kot...sehari dua hari berlalu dia tetap macam tu jugak..mama pon jadi risau la..hati mak mane yang boleh tenang tengok anaknya bermuram durja aje...bila di tanya kenapa?dia diam seribu bahasa...yang mama aku nie pulak tak boleh kalau tengok anaknya sedih macam cicak kubing..huhu...kitorang pon syak la mesti de something yang dahsyat sampai dia jadi terok sangat...mane tak nya dia bukan setakat berkurung kat bilik je nie siap menyorok terbaring belakang katil..terperosok sempit2..apa celup?adeehhh...baju sekolah pon upenya tak tukar langsung...tiap malam lagu2 orang fruts je yang di alunkan dari hand phone dia...hhmmm...korek punya korek lama2 tahu sudah...betol la tekaan aku ngan adik2 yang lain..dia frust menonggeng...cian pulak tengok dia macam tu..dahsyat jugak kan bila lelaki frust...


aku jumpa 1 video menarik untuk tatapan korang semua..





sebelum aku tengok video nie,awal2 aku da pesan kat diri sendiri..don't cry..sebab aku rasa video nie biasa je kot dan tak mungkin akan buatku mengalirkan air mata apatah lagi menangis..cehh berlagak bukan main..hehe..tapi sangkaan ku ternyata meleset sama sekali..baru tengok separoh aku da dapat rasa kolam mata ku basah..akhirnya empangan mataku pecah jua ='( ='( uwaaaa...uwaaaa....uhuk..uhuk...



dulu aku sering persoalkan kejujuran dia...hati ini terlalu meragui ketulusan dan keikhlasan cintanya padaku...sukar untuk aku meyakini lafaz cinta yang di ucapkan..ya..aku takut..takut untuk berasa kecewa..takut andai cinta ini tdak kesampaian..takut jika aku menggantung harapan tinggi pada cinta yang dia hulur berakhir dengan derita...aku tak nak merasa sakit dan peritnya kekecewaan yang mampu menyentap jiwa...hati aku tak cukup kuat untuk hadapinya..dari raut wajahnya terpancar kesedihan setiap kali aku bangkitkan persoalan ini pada dia...namun dia cukup sabar dengan karenah aku yang cukup keras hati dan sangat degil...meskipun acapkali mulut lancang ku meminta perpisahan,dia tetap berusaha dan sabar pertahankan hubungan kami ini...ketakutan yang sentiasa membayangi perasaan aku...walaupun segala bukti sudah terbentang depan mata aku masih lagi persoalkannya...aku buta untuk menilai kasih sayang yang kau curahkan...ternyata video ini telah menyedarkan diriku..sejurus selepas aku menonton video tanda lelaki sayang terus aku menghubungi dia tapi dia tengah makan kat kedai..aku menunggu kepulangannya untuk aku menyatakan betapa aku terlalu menghargai dia dalam hidupku...betapa aku terlalu inginkan dia sebagai khalifah dan imam  untuk meniti hidup ini..betapa aku sesali kerana pernah meragui ketulusan hatinya..hanya dia yang aku mahu..bersamanya keselamatan aku menjadi keutamaan dia..tak pernah sesaat aku rasa terabai..kadangkala dia persis seorang ibu yang prihatin dengan pergerakan anak kecil..hehe..aku tahu sukar untuk aku rasa macam nie dengan lelaki lain atau mungkin tidak akan pernah rasa selamat seperti dengan nya...terima kasih sayang...terima kasih cinta kerana beriku kesempatan menikmati cinta dari hati seorang lelaki yang baik...<3 <3 u very strong sayang!







appreciate la orang yang anda cinta sebelum dia hilang dari pandangan matamu..it just useless to regret then..hati manusia nie tak pernah puas tak kiralah lelaki atau perempuan..sama saje..dorang dok fikir and searching someone else yang kononya boleh appreciate dorang lebih dari yang kat depan mata..no need la kawan..we don't know whether that guy will appreciate u or not..silap2 yang korang dok kejar-kejar kan tu buaya tembaga..kaki putar alam aje..haha..da terkena nanti baru terhegeh-hegeh merayu nak kembali ke pangkuan kekasih lama...tapi sorry la derrr...kirim salaammmm je la...menangis air mata darah pon belom tentu orang yang korang tinggalkan akan kutip korang semula...what goes around is comes around..hehe..
fikir la semasak-masak sebelum berniat nak scandal mandle nie..












No comments:

Post a Comment